Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce zwrotów? Przeczytaj poniżej, aby uzyskać więcej informacji.
Zwracasz niechciany przedmiot?
Rozumiemy, czasami coś po prostu nie działa i chcesz odzyskać swoje pieniądze. Nie martw się, dopóki przedmiot jest nadal w oryginalnym stanie, akceptujemy zwroty zgodnie z poniższymi zasadami, które obejmują zasady dotyczące dozwolonego użytku. Żadna z tych zasad nie wpływa na Twoje prawa ustawowe.
Po tym?
Nie przyjmujemy zwrotów za niechciane przedmioty po odpowiednim okresie zwrotu powyżej. Jeśli spróbujesz dokonać zwrotu, być może będziemy musieli odesłać go na Twój domyślny adres dostawy i poprosić Cię o pokrycie kosztów dostawy.
Odpowiedzialność
Odpowiedzialność za zwrócone produkty spoczywa na Tobie, dopóki nie dotrą do nas, więc upewnij się, że są one odpowiednio zapakowane i nie uszkodzą się po drodze!
Ponieważ paczka pozostaje Twoim obowiązkiem, dopóki nie dotrze do nas z powrotem, upewnij się, że otrzymasz dowód nadania przesyłki na wypadek konieczności skontaktowania się z nami w sprawie zwrotu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty, które zostały nam zwrócone przez pomyłkę (to się zdarza!). Jeśli jesteśmy w stanie zlokalizować produkty (nie zawsze jest to możliwe) i chcesz, aby zostały do Ciebie zwrócone, możemy poprosić Cię o pokrycie kosztów dostawy.
Dozwolonego użytku
Jeśli zauważymy nietypowy wzorzec zwrotów, który nie działa prawidłowo lub zwrócone produkty nie pasują do zamówionych — być może będziemy musieli dezaktywować konto i wszystkie powiązane konta. Jeśli tak się stanie i uważasz, że popełniliśmy błąd, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, a z przyjemnością omówimy to z Tobą.
Jeśli Twoje konto zostało dezaktywowane i musisz dokonać ważnego zwrotu, skontaktuj się z Obsługą Klienta. Otrzymasz etykietę zwrotną, chociaż będziesz odpowiedzialny za koszt odesłania towaru do nas.
Pamiętaj, że zastrzegamy sobie prawo do podjęcia kroków prawnych przeciwko Tobie, jeśli zwracane produkty nie są zgodne z zamówionymi.
Czy mogę wymienić przedmiot?
Nie oferujemy wymiany. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć niechciany przedmiot i złóż nowe zamówienie.
Otrzymałem wadliwy produkt, co mam zrobić?
Bardzo nam przykro, jeśli otrzymałeś wadliwy produkt.
Zwróć nam przedmiot tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli go dla Ciebie posortować. Nie zapomnij wybrać „Wadliwy”, gdy zostaniesz zapytany o powód zwrotu. Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu, kliknij tutaj. Jeśli nie możesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który z chęcią Ci pomoże.
Nosiłaś swój ulubiony przedmiot zbyt wiele razy? Należy pamiętać, że wszystkie przedmioty są sprawdzane po zwrocie, a te, które są zużyte, a nie wadliwe, mogą nie zostać zwrócone w całości.
Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie wysłać zamienników wadliwych produktów.
Pamiętaj, że niezależnie od tego, skąd Twoje produkty zostały wysłane, możesz postępować zgodnie z naszym zwykłym procesem zwrotu.
Otrzymałem nieprawidłowy przedmiot w moim zamówieniu, co mam zrobić?
Jeśli otrzymałeś coś, czego nie zamówiłeś, odeślij to do nas, a zwrócimy Ci pieniądze, gdy tylko dotrze do naszego magazynu.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć dostępne opcje zwrotu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot inną metodą, Twoim obowiązkiem jest zapłacić za zwrot.
Wypełnij sekcję na odwrocie dowodu dostawy, aby powiedzieć, że przedmiot jest nieprawidłowy, i umieść go w paczce, gdy go odsyłasz. Poproś o dowód nadania przesyłki — być może będziemy musieli zobaczyć go w późniejszym terminie.
Jeśli nadal chcesz ten produkt, a jest on nadal w magazynie, zamów go jak zwykle za pośrednictwem naszej strony internetowej. Najprostszym sposobem, aby to zrobić, jest zalogowanie się do Mojego Konta, przejrzenie oryginalnego zamówienia i dodanie produktów do koszyka.
Zwroty
Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu przez naszą markę lub butik partnerski, zwrot zostanie przetworzony przy użyciu oryginalnej metody płatności, z wyłączeniem kosztów dostawy. Zwroty mogą pojawić się na Twoim koncie w ciągu 14 dni, w zależności od dostawcy usług płatniczych.
Aby śledzić zwrot paczki, użyj numeru listu przewozowego z dokumentu listu przewozowego zawartego w zamówieniu. Lub sprawdź status swojego zwrotu, przechodząc do zakładki Zamówienia i zwroty na swoim koncie. Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość i chcesz śledzić swój zwrot, wprowadź tutaj szczegóły zamówienia gościa
Wadliwe przedmioty
Jeśli otrzymasz produkt w złym lub uszkodzonym stanie lub jeśli nie pasuje do opisu na naszej stronie internetowej, jak najszybciej skontaktuj się z naszym globalnym zespołem obsługi klienta
Zorganizujemy zwrot i zrealizujemy pełny zwrot pieniędzy za wadliwy produkt.